Dragning.

Vissa människor dras man till andra inte. Vissa människor vill du lära känna och veta mer om andra bryr du dig helt enkelt inte om. Varför är det så? Det finns en del människor som man kanske inte ens gillar ändå dras man till dem. Varför är det så? Det måste ju finnas något som är speciellt med dessa människor något som för dem tillsamman som är lika. Något som är en standard till vilka jag dras till, men ändå kan jag inte förstå. Mest kanske för jag inte kan hitta likheten.
.
Det finns människor man vill sluta dras till, lämna och gå vidare. Ändå går inte det, man kan ignorera och blunda verkligen försöka lämna dem, ändå går det inte. Då måste det finnas någonting som jag inte kan styra över eftersom hela min kropp vill gå vidare. Jag har ju förstått att det inte längre ska vara så ändå daltar jag kvar och hoppas. Allt och alla säger gå vidare, jag själv säger gå vidare ändå står jag kvar. Då måste jag tro att det finns något som dra människor samman, att jag av någon kraft som jag inte kan styra över får mig att stå kvar.
.
Sen kanske inte inte alltid är dragning på båda hållen och det är olyckligt. Varför blir det så?
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0