SMS eller inte.

Är det bara jag eller är det sjukt tråkigt när man tror man får sms och sen är där inget? Jag hatar i alla fall det. Men hur sjukt är det inte bara att man hör sin smssignal utan att få sms. Får jag då för lite sms eller för mycket? Jag tycker jag får för lite. Jag hade velat ha någon att smsa med hela tiden, en smskompis alltså. Fast man får inte träffas för ofta för då har vi ju inget att smsa om. Gärna någon jag har något gemensamt med. Ett passionerat intresse som båda kan prata om i timmar, någon som svar ut med mitt babbel och vill även själv babbla om allt. Diskutioner heter det väl med andra ord. Jag undrar var jag kan hitta min smskompis.

Hela detta inlägget har jag skrivit från min mobil. Riktigt roligt att blogg från den.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: hanna

Du kan ju alltid sms med din mamma! Puss

2010-01-20 @ 20:05:34
Postat av: Simon

du kan ju SMS:a mig, vi träffas dock fem dagar i veckan.... xD

2010-01-27 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0