Min hjärna efterlyses!

Jag har verkligen varit förvirrad på sistånde och ingenting har riktigt varit på sin rätta plats. Jag har glömt saker och blandar ihop allt och alla. Jag har även känt att jag varit lite borta och inte alltid varit på topp. OCh det har väl även synt på bloggen nu de senaste dagarna för det har ju inte blivit mycket uppdateringar. Men jag ska försöka särpa mig nu, jag lovar att försöka i alla fall. Jag hoppas verkligen att alla dela i mitt liv börjar falla på plats igen snart för det är riktigt jobbigt att vara så här förvirrad. Jag tror ju såklart att det beror på stress men jag känner faktiskt mig inte alls stressig. Jag har ju en del bollar i luften så det kan ju klart vara en orsak till min förvirring men jag vill ju hinna med så mycket så möjlig och då för man dra ner på annat så som sömn och annat oviktigt. Nej, men visst har det blivit att jag offrat lite fel saker ibland kanske. Nu ska jag få mer energi och ork för att inte vara så förvirrad.

Love, Matilda


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag hoppas att vi hittar ett fint hus på sibbarp :) Det är nära både dig och Limhamn ;)



Men ja har oxå märkt att du har varit i dina tankar uppe bland molnen...men tror att du har landat igen x)



puss o kram ses i skolan :)<3

2010-01-19 @ 21:59:14
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0