Make up store


Igår var jag på sminklektion som jag gått av mina föräldrar i julklapp på make up store. Det första jag måste säga att det var en grymt bra present och att det var riktigt roligt. Tjejen som sminkade mig och hjälpte mig var jätte trevlig och fast jag kom med dumma frågor svara hon vänligt. Det var verkligen något jag rekommenderar att göra, sjukt kul! Tjejen gag mig sjukt många tips och la en vardagssminkning som jag själv ska kunna fixa hemma. Sen när jag var klar och hade blivit snygg visade hon vad hon hade använt och så köpte jag upp mig på lite olika grejs. Visst det är skit bra produkter och allt men det är verkligen sjukt dyrt. Men jag gick där ifrån med en kass av värdet 1000kr och kände att jag hade lagt ner en förmögenhet på smink men det är värt pengarna. Båda tjejerna i butiken var så serviceminded och trevliga så då blev det ännu roligare och får en att gå dit igen. Om ni inte vet vad ni ska köpa till er dotter, mamma, flickvän, kompis eller vilken kvinna som helst så är detta en riktigt bra present som jag lovar de flesta kommer vara nöjda med.

Love, Matilda


Kommentarer
Postat av: jessica

Låter sjukt härligt!

svar: Det är du verkligen inte ensam om! :)

Kramar

2010-01-09 @ 13:24:35
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Vicky

De där lät verklingen som något intressant, antar att man lär sig en massa nya grejer med o smink för 1000 kr skadar väl inte direkt haha... förresten gilla din nya header :D.. gilla din förra med men det skadar aldrig med lite omväxling ;)<3...

2010-01-10 @ 00:26:43
Postat av: Emma

Låter ju riktigt kul! =)

2010-01-11 @ 23:33:42
URL: http://kirkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0