English

Just nu lyssnar jag på när Vicky redovisar om fylld paprika. Väldigt intressant faktiskt.
Jag blir alltid hungrig på engelskan för de sensste gångerna har vi redovisat om olika rätter som vi brukar äta hemma. Så alltså börjar man skoldagen med att bli sugen på alla möjliga maträtter. Igår var det pannkaker och idag är det finska piråger. Så jävla gott!! Nu kommer jag vara hungrig enda till lunch och jag hoppas verkligen att det är något gott annars kommer jag svälta. Efter skolan blir det hem och sova för att vila upp min kropp inför träningen ikväll. Jag längtar verkligen tills de, alltså tills jag ska sova mwen träningen ska också bli kul.

Sen måste jag bara säga en sak, jag är väldigt sur på den kvinnan som tvinga mig stå hela vägen på bussen i morse. Visst det kanske inte är så jobbigt men när jag hade fyss i går och inte sovit alla timmar jag behöver blir det extra jobbit. Speciellt när alla står in på en, jag får klautrofobi! Så nu har jag både ont i huvude och hela min kropp. Hoppas denna dag går fort. Jag menar sittplatserna är ju menade att sitta på så varför var jag tvungen att stå, men nu har jag ju gått lite balans träning också, tack tack kvinnan.

Love, Matilda


Kommentarer
Postat av: Kulle



Alltid lika trevligt att åka buss:)

2010-01-13 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0