du é så yeye wow wow!

Idag är det gamla goda dänger jag har gått och nynnat på varje rast. Bland annat "Du é så yeye wow wow!" av Martin, den är verkligen en låt jag kan få i huvudet. Så medan jag har nynnade på den hann hela min skoldag susa förbi. Idag har verkligen varit en bra dag den har gått fort fastän jag gick enda till 16.10. Det är sådana dagar jag gillar.
-
Jag och Vicky har varit riktigt positiva idag och hållt humöret uppe hela dagen. Det har blivit massa skratt och kärlek ( & Vicky jag menar inte den sortens kärlek) och därför var det inte så jobbig att komma tillbaka till skolan ändå. Men det är verkligen människorna runt om mig som gör så det inte blir så jobbig. Om jag inte hade fått umgås med dem hade jag nog inte gjort så bra ifrån mig i skolan och verkligen inte haft det så kul. Vicky gör verkligen min dag utan henne hade det inte varit mycket kul i skolan alls.
-
Love, Matilda
& för er som inte vet vilken låt jag pratar om

Kommentarer
Postat av: Vicky

hahaa... tänkte inte alls på den sortens kärlek :P .. KAn inte mer än säga desamma o hålla med. Skoldagarna hade inte alls vatt så roliga utan dig <3

2010-01-14 @ 20:59:44
Postat av: Walaa

Naaaaaaaw, du och vicky är ju så söta och galna :D hahahah.

Ingen får förstöra ens skoldag! ush ush

2010-01-24 @ 15:18:33
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0