Borta bra men hemma bäst.

Nu sitter jag och äter glass och väntar på att klockan ska bli nio så Glee kan börja.
-
Idag vaknade jag klockan ett och hade då sovit i 14 timmar och fått tillbaka all kraft jag saknat de senaste dagarna. Efter jag duschat och gjort mig i ordning kom mamma med bullar och då år jag en stor "frukost". Jag bestämde mig för att bara slappa hela dagen men mamma tvinga mig att först packa upp alla mina grejer från Gothia men jag hoppas att jag snart igen måste ta fram luftmadrassen och sovsäcken. Det har verkligen varit riktigt roligt dessa dagar fast vi inte gick enda till final. Men nu hoppas jag att jag får åka på fler cuper med detta underbara och roliga gäng. Jag fortsatte dagen med att titta på 17 Again och slappade i soffan. Men efter middagen tyckte jag att lite måste jag nog ändå komma ut. Så jag följde med mamma och pappa på promenad i iskalla Bunkeflostrand. Väl hemma igen var det tillbaka till soffan och sitta framför dator och kolla in alla bloggar och facebook. Och nu väntar jag bara på att Glee.
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0