when you least expect it.

Vilken toppen helg det har varit, älskar när jag känner allt är som det ska. Jag är alltid så planerad men denna helgen hade jag verkligen inget stort eller litet planerat, jag hade väl mest tänkt ta det lugnt och sova igen alla timmar jag missat de senaste veckorna. Visst blev det mer sömn men fortfarande en massa roligt och annat.
.
Är det bara jag som gillar när det händer oväntade saker? När andra planerar något som man själv även är inplanerad i. När någon vän man inte sett på länge hör av sig eller någon man träffar ofta. Bara att det inte alltid min hjärna som tänkt ut allt eller fixat. Det gillas i alla fall starkt från min sida.
.
Alltså en toppen helg för mig som verkligen överträffat mina förväntningar för den.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

hela mitt liv består av oplanerad saker, önskar jag kunde planera saker. Mitt liv kanske till o me bara är en slump hahha!



Nej men låter kul ! :D

2010-03-19 @ 21:04:15
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0