Vilja

För att lyckas måste man vilja. Och idag har jag insett att det är 100% sant för om jag har viljan kommer det gå bra. Eftersom om jag inte har rätt inställning kommer jag inte heller lyckas för då tror du automatiskt inte på dig själv.
.
Det ser jag ofta på innebandyplanen, speciellt hos mig själv, att om jag inte vill göra mitt bästa eller vinna kommer det heller bli så. Alltså hur mycket man än kan sedan innan och gör för att förbättra kommer du ingen vart om du inte har vilja. Om du vill och vågar kommer du längre eftersom du har viljan som ger dig kraft till att förbättras och kämpa. Om jag inte har vilja kan något lätt som en fjäder falla mig men om jag har den kan inget rubba mig.
.
Med vilja kommer jag alltid längre.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

Det stämmer verkligen!

svar: Tack så jättemycket!

Kramar:)

2010-02-11 @ 08:15:48
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: jessica

svar: Tack, jag tyckte att det blev lagom som första färgning, men det ska bli lite mörkare :)

Kramar

2010-02-11 @ 08:17:08
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0