Planera

Jag planerar verkligen upp varenda minut jag har fri. Jag kan inte bara låta det vara helt oplanerat och ledigt. Mitt liv är planerat varje dag en lång tid framöver. Jag tycker det är svårt rent ut av att inte boka upp något på varje dag och stund. Jag vill göra allt samtidigt och då måste jag ju planera så jag får in allt och hinner med. Alltså är mitt liv väldigt strukturerat och format. Och visst är det väl bra och så men ibland vill jag bara känna att jag inte ska göra någonting på en vecka eller att det bara av ren slump blev att jag gjorde något men det är inte ofta det händer.
.
Men en sak jag önskar mig i födelsedagspresent är mer tid, undra om jag får det?
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Walaa

jag tkr de e riktigt najs att kunna planera. jag måste börja planera efter lovet. Annars får jag inte ordning på någonting, varken läxor eller annat. sista veckorna har jag typ bara sovit, sjukt dåligt!



Hmmm, tid till födelsedagspresent? hmm, låt mig tänka haha. när fyller du år? 27/3?

2010-02-23 @ 16:37:04
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0