personligheter

Vi alla har olika personligheter på olika ställen, vi alla anpassar oss till människorna och miljön runt om oss. Men vilket av dessa är då ens rätta jag eller är alla i en mix ens rätta jag. Jag tror jag är mest mig själv när jag umgås med min familj och mina närmaste vänner. Medan när jag umgås med andra så finns det en del jag inte visar. Vi beter oss ju alla olika vid olika tillfällen. Om vi träffar barn, ungdomar eller vuxna och speciellt vilken miljö vi är i. Jag vet själv att jag förändras otroligt mycket på grund av vilket sällskap det är. Jag vill inte alltid visa samma sida av mig själv och heller inte dela med mig av allt. Jag menar varenda relation jag har men olika människor är unik, det finns bara en relation som är som den mellan dig och mig. Det är ju ingen som kan ha en likadan relation som oss. Men jag kommer nog grubbla på detta länge innan jag kommer fram till något bra men om jag inte hade haft alla dessa sidor av mig hade ju en del fattats av mig ju så jag är glad av att ha unika relationer med varenda människa jag träffar.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0