Livet är roligare när det går lätt.

Ja som rubriken säger är livet roligare när det går lätt men även tvärtom. Livet är lätt när det är roligt. Alltså måste livet gå väldigt lätt just nu för jag har väldigt roligt. Men jag får säga att det vänt alla motgångar jag tycks ha haft i början har försvunnit. Jag har hittat fokuset och kommit tillbaka till mig själv. Nu ska jag bara utvecklas också, både som människa men även i mina prestationer. Och det är verkligen skönt när allt börjar falla på plats, det känns som jag kommit till rätta. Att jag kunnat lämna det som stoppade mig och kunnat fånga upp det som ska hjälpa mig. Så nu hoppas jag på att det snart är min tur att visa världen vad jag går för och bli det jag alltid kommer att vara.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

var har dessa inlägg varit gömda? :O



1. fin bild!

2. det får inte alltid vara lätt som en plätt, för när det kommer en hård dag kommer man aldrig lyckas med att hantera den rätt. Eftersom livet alltid varit lätt. ooo walaa kan rimma !

2010-03-19 @ 21:10:13
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0