I've got a feeling.

Vilken awesome känsla efter vinst idag. Vi mötte Huskvarna och vann med 7-4.
.
Detta var då min första seriematch i div1, och det känns ju bra. Nu var detta ett av botten lagen så det kanske inte känns lika bra när vi möter något ännu bättre lag. Men måste ändå säga att med detta laget tror jag säkert att jag kommer att ha kul fast vi förlorar så länge vi ger allt och verkligen försöker. Det är verkligen ett toppen lag jag har kommit i och känner att denna förändringen just för mig bara var bra sen var det ju jätte kul att spela med div2 laget också men det var en helt annan sak. Så länge jag har roligt när jag spelar och utvecklas kommer jag nog fortsätta. För innebandy är verkligen något jag älskar och utan den hade jag inte mått lika bra.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0