Är vi lika eller olika?

Jag har alltid sagt innan att vi är så lika allihopa. Allt vi alla tänker likadant och ser saker på samma sätt. Vi inte är så unika som vi tror vi är. Jag menar vi alla är ju människor.
.
Men idag har jag kommit fram till att vi är väldigt olika. Jag förstår inte exakt vad som fick mig att komma på det men jag känner mig rätt säker. Jag menar visst är vi lika men vi är ju på så många fler sätt olika. Alla mina tankar är inte samma som alla andras och mina funderingar är det nog ingen annan som lägger ner så mycket tid på. Vi alla är olika individer med olika krav, prioriteringar och känslor. Jag menar det är ju bara att titta när man åker buss, alla är inne i sin egna lilla värld och tänker på allt som går runt i deras huvud. Ingen av oss har samma tankar.
.
Alltså vi alla är olika men ändå lika.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Walaa

Jag tycker faktiskt att alla är LIKA på flera OLIKA sätt. Det finns vissa som är så lika varandra, kanske till utseende kanske till beetende, men ändå så är man unik. ok, jag känner mig helt förvirrad

hhhhhhhh

Hoppas du fattar o.o

2010-02-18 @ 09:32:37
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0