Spänning

Varför nöjer jag mig aldrig. När jag väl fått det jag vill ha vill jag ha någonting annat eller det är att jag tröttna och blir rastlös. Det är exakt som att man längtar efter något sen när man väl får det har man redan tjatat ut det. Alltså är man redan vidare till nästa.
.
Jag är väl en sån som person som vill att det ska hända saker hela tiden och när det inte för det blir jag rastlös. Nu menar jag inte att jag inte kan ligga i soffan hela dagen och fortfarande vara i pjyamas klockan fyra. Men jag hade haft ångest senare för jag inte gjort något vettigare. Jag har alltid varit en människa som vill saker ska gå fort men jag ska ändå hinna tänka efter.
.
Det kan bli lite klurigt ibland speciellt när det gäller relationen. För jag vill ju inte att en relation ska gå jätte fort och sedan vips så var den över. Men jag vill att det ändå hela tiden ska hända någonting nytt och det kanske är kanske det jag måste inse att det händer inte hela tiden nya saker i ett förhållande. Alltså kan jag inte förvänta mig att det ska vara spännande hela tiden utan att ibland är det lite lugnt.
.
Man förstår nog inte någonting av detta inlägg men var nog vara tvungen att skriva det så någon kanske kan förklara för mig..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0