tillbax?

En veckas paus från bloggen. Jag kan ju säga att den var ju inte medveten utan så att jag har inte haft något att prata om. Jag kände väl att mitt huvud förtillfället var blankt och tomt. Det har inte varit så mycket eller så har det varit det men jag har inte orkat tänka på dem men vilket som så jag jag inte låtit mig tänka. Jag vill inte fundera en massa och analysera mer, jag vill vara spontan och bara ta saker som de kommer. Men sån är ju inte jag, jag är en sån som planerar. Spontanitet är inte min grej och mitt liv är planerat. Var enda sekund och händelse är planerad och det finns inte så mycket spänning. Men nu har jag plockat på mig lite grejer som jag vill ta upp om jag nu kommer ihåg alla men det kommer det som kommer.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0