Suck...

Hur kan man må så dåligt men så bra på samma gång? Jag vill bara gråta.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Guuuud, så känner jag skiiiit ofta. Jag känner att allt stämmer, allt är bra, men ändå mår jag dåligt Brukar försöka tänka på annat och försöka övertyga mig själv att jag behöver vila lite elller sådär. Men oftast blir denna ''må-dåligt'' en oro över någonting. Kanske någonting jag bör göra, saker om slutet.. domedagen och allt det där. Läskigt



Du? :) kan du skriva ett inlägg om hur du känner inför ''slutet''. Vad du tänker på när du tänker på domedagen, om du nu tror på någt som heter domedag :) (skulle varit sjukt intressant att veta vad du tkr,) jag personligen tänkjer på de skit mkt

2010-12-13 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0