Slösar.

Fast jag har mycket att göra så när jag har ledig tid så slösar jag bort den. Varför gör jag det? När jag får tid att verkligen gör allt som jag har i läxa och så. Men ändå varje gång jag får inställd lektion så sitter jag och snackar bort tiden. Speciellt nu borde jag verkligen ägna all min tid åt skolan och verkligen satsa. Så som jag borde göra på allt men ändå så gör jag allt lite halvdant.

Men det är bara att ta tag i det som jag har sagt hundra gånger innan. Jag har svårt för det verkar det som eftersom jag fortfarande säger det till mig själv. Jag säger en massa men jag gör inte det. Alltså säger jag det igen och hoppas på att någonting förändrats så jag verkligen tar tag i det. 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad jag hatar när jag hamnar i sådana sitatuioner, och jag gör det tyvärr ganska ofta. Vi säger jag får ett resultat jag inte är nöjd med. jahapp, och vad säger walaa då? Jo, jag måste plugga mer, jag måste göra det till nästa gång. sen nästa gång, vad gör jag ? ingenting. Eller när man säger, jag ska satsa på matten, mste få ett vg nu. vad gör jag? ingenting, precis ingenting. sen sitter man o ångrar sig som en idiot. Detta är skiit hemskt, men sant.

Jag hatar att jag ofta skyller på saker och ting runt om kring o hittar ursäkter för att inte få ångest och skuldkänslor.

jag tror alla hamnar i samma fälla, men snart är det jullov :D

hiih



/ Läli

2010-12-07 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0