Lov?

Fast det är lov känner jag mig jätte stressad. Vet inte varför men på något sätt så stressar jag. Det finns hur mycket tid och jag behöver inte göra någonting alls mer än att sova och äta. Ändå så är jag uppbokad var enda minut men känner ändå att jag inte hinner med allt.
.
Det är nu jag borde villa upp mig inte tänka på något, bara ligga i en säng och inte göra någonting. Men det verkar ju inte min hjärna fatta istället bokar jag upp varenda dag och fyller den med så många händelser som möjlig. Så många tider som möjligt.
.
Ah, jag blir arg på mig själv för jag gör så här. Jag vet att jag borde ta det lugnt. Men det verkar som jag inte kan det, och det gör mig ledsen. För i detta läget borde jag tänka på mig själv i första hand men det gör jag inte utan istället pressar jag mig själv.
.
Alltså är det väl bara att ta tag i det och ta det lugnt. Men jag kan säga att jag är skada och kan inte hjälpa mig själv så som när man har en brutet ben så måste jag nog ha hjälp av någon annan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0