Heja mig!

Så det räcker att jag bestämmer mig för att se allt positivt och tänka på det som går bra och inte det som går dåligt, blir det så då? Alltså räcker det att nä nu jävlar ska jag göra allt och ge lite mer, kämpa som aldrig dess like så kommer jag också göra det. Jag är lite tveksam, man jag säga jag är pessimistisk angående detta för kommer allt bli bättre bara jag tror det kommer? Jag bestämmer mig för nu ska jag visa att jag är bäst och så visar jag verkligen de och ger allt. Jag hoppas det är så för jag har bestämt mig.
.
Än så länge tycker jag det inte ger så mycket resultat men det kanske ta ett tag. Kroppen måste ställa in sig på att ge allt och visa vad den går för. Hela kroppen måste tro att jag är bäst inte bara min hjärna. Vi får väl se vart det leder, om jag kommer visa att jag är ingen man ska tveka på.
.
Alltså har jag nu bestämt mig att verkligen kämpa för mig själv och tro på mig själv. För ingen annan kommer göra det om inte jag gör. Det står ingen och putar mig fram, det har jag insett nu. Det är jag som bestämmer, ingen annan. Jag måste ge mig den positiva kritiken om ingen annan gör, för det är mig själv jag måste lita på.
.

Kommentarer
Postat av: walaa

Sååja! Det är så det ska låta! verkligen!

som du sa så räcker det inte med att hjärnan tror på det. Utan hela du ska vara med på det, du ska vara så övertygad om: ''tänker jag positivt, så blir det positivt'' är du verkligen övertygad så lovar jag att det går bra. Fast man behöver verkligen stor ork för att alltid se de positiva. I början är det jobbit o svårt, men sen blir det som en livsstil, man bara vänjer saj vid det. Därför tycker jag att man alltid ska lära sina barn se det som är bra. Istället för att säga, du är inte duktig flicka, du får inte din veckopeng. Kan man säga, du har inte varit duktig, därför får du inte veckopeng, men då slipper du ju förstöra tänderna! se de positiva!. ok, det var ett kasst exempel, men hoppas du fattar hahah. (ofta ett barn bryr sig om sina tänder)



Walaa

2010-12-07 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0