Äh.. det gör inget.

Alla andra har tröttnat men jag, jag är fortfarande lika nyfiken som från första dagen. Från början tyckte även dom det var spännande, nu är dom inte så intresserade längre. Jag har inte slutat intressesas! Jag tycker fortfarande det är lika spännande och nytt. Alla andra där emot har redan lämnat detta och gått vidare. Nu tycker dom bara jag ska sluta tjata också men det går ju inte för mig är allt så spännande. Men om det bara är jag så gör det ingenting jag är lika intresserad ändå och det räcker väl för mig.
.
Just i detta så bryr jag mig inte om ni är engagerade eller inte för det behöver ni inte. Jag är tillräckligt engagerad för oss alla.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

ja det var riktigt mysigt :D men det är väl inte helt omöjligt ;)

2010-12-16 @ 00:09:12
URL: http://epalmkvist.blogg.se/
Postat av: Walaa

Ingen aning vad det är du pratar om, men detta påminner mig om gamla nintendo 64. Seriöst, jag tycker det är skit kul och vill alltid spela. Men mina bröder e helt: ööööh, neej xbox och massa annat tråkigt. Så visst! stå för det du gillar och tkr de är intressant wooho



Walaa

2010-12-21 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0