Välkommen till verkligheten

Nu är allt som innan igen, i alla fall nästan. Skolan har börjat och livet får tillbaka sin vardag. Allting får tillbaka sin rutin, jag får in min rutin och så är mitt liv planerat varenda minut från till höstlovet. I alla fall känns det så för allt jag gör tar sådan tid och dagarna är ju så korta. Jag vill ju fylla dem med så mycket som möjligt men då har dagarna en tendens att försvinna.
.
Så nu ska jag försöka att inte stressa bort hela terminen och verkligen försöka ta saker som de kommer. Inte stressa ihjäl mig och bara göra det jag verkligen vill och behöver. Men det är ju så lätt, för när man väl börjar stressa så är det som en ond spiral. Men jag ska verkligen försöka, tänka positivt och ta allting med en klackspark.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

det tycker jag låter jätte bra, börjar man stressa blir det som sagt till en ond cirkel, man kan inte sluta.



Kämpa på vännen :D kram!

2010-08-25 @ 00:19:03
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0