Vädret!

Det är den 18 augusti och det borde vara 25 grader varmt, vi borde ligga på stranden och bada i det varma vattnet. Inte ska vi ha tjocktröjor på oss och sitta inne och kolla på film. Men ändå är det det vi gör eftersom vädret är riktigt kasst. Visst vi har haft 5-6 veckor men underbart sommarväder och vilken värme men det betyder inte att vi redan kan ta höst för det. Bara en månad till med fint väder och jag är nöjd, hösten är redan så lång vi behöver inte ha den längre.
.
Alltså gör detta vädret mig deppig. Jag blir handlingsförlamad när jag inte kan vara ute, jag orkar ingenting och blir sur. Det är inte meningen att det ska vara så här regnigt och kallt, det är meningen det ska vara soligt och varmt.
.
Solen och värmen kommer säkert lagom tillbaka när vi ska börja skolan och måste vara inne.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0