min bästa vän.

Jag vill vara din bästa vän. Jag vill vara den du kommer till när du mår dåligt men även när då mår bra. Jag vill vara den som du berättar allt för och litar på till 100%. Jag vill vara den som du kan bara vara med, vi behöver inte prata.
.
Jag vill att det ska vara vi. Du och jag ska vara som handen i handsken. jag vill andra ska ta förgivet att när du kommer kommer jag och tvärtom. Jag vill vara den du kan ringa mitt i natten utan att tveka, aldrig tänka på vad du ska säga och kunna vara helt dig själv. Jag vill vara den du kan skratta och gråta med.
.
Jag vill vara en självklarhet i ditt liv!
.

Kommentarer
Postat av: vicky

fin text <3

2010-08-30 @ 22:25:24
Postat av: pappa

Som vanten i handsken heter det.

2010-08-31 @ 07:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0