Slut

Varför känns det inte avslutat fast vi beter oss som det? Vi har ju sagt hundra gånger med olika ord att nu är det slut. Hejdå!
.
Ändå finns det fortfarande en tanke i mig som säger att du är min, att vi fortfarande är ett vi. Men har det någon gång ens varit vi eller är det bara vår fantasi som har velat. Det känns som om det alltid är något som är fel. Vi har aldrig varit det vi vill vara och vi kommer nog aldrig bli.
.
Alla chanser vi har gett varandra, du nog fler än jag, har gjort att tålamodet kanske ha tagit slut. Men varför finns det fortfarande ett om? Jo, för jag vill ha det vi fantisera om och det som var vårt mål. Tyvärr fungerade det inte med dig men kanske hittar jag någon annan som kommer uppfylla min dröm.
.
Så nu säger jag hejdå på riktigt. Nu är vi slut och från och med nu är det bara jag och bara du. Inget vi.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0