Singel.

Alla antar att bara för att man är singel är man sökande. Så det ultimata, det alla vill ha, är ett förhållande. Alla vill ha någon att tillhöra, någon de kan kalla min. Man vill vara vi inte jag. Alla runt om en tror det i alla fall, de försöker hjälpa med att introducera nya människor till mig. Men jag står fortfarande här utan pojkvän.
.
Man kan även trivas med att vara singel, det finns faktiskt fördelar med det med. Det finns en frihet med att vara singel, en självständighet som man inte har när man är i ett förhållande. Man behöver inte anpassa sig på samma sätt. Det är bara mig det handlar om.
.
Sen är det även tid! Alla som känner mig vet att min tid är väl planerad, jag har hundra saker jag ska göra samtidigt som det jag inte vill göra måste få plats. Skola, plugg, träning, vänner, match och familj och även mig själv så få plats på den tiden. Vilken kille tar så lite plast så de passar in i mitt liv, det är ingen som orkar vänta. Så alltså har jag inte tid, eller?
.
Så bara för att man är singel betyder inte det att man är sökande.
.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va bra! då slipper de bli överkörda av en buss och dö

2010-08-09 @ 13:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0