Härligt med vinst!

Efter en helg med bara mina lagkamrater och stundtals närkontakt med motståndare är jag glad över att vara i just vårt lag. Fast vi är i olika åldrar och faser i livet har vi hur roligt som helst. Gemenskapen kan man ju inte gå miste om när man ser oss. Jag känner mig som en i laget fast jag inte varit just här så värst länge. Klart är vi ett lag på plan men även utanför. Man behöver inte vara bästa kompisar och umgås alltid, det finns sådana också i laget, så finns man ändå där för varandra. Det är det vi som lag vi står för inte vi som enskilda spelare.
.
Det känns ju bara som att denna säsongen kommer bli toppen och jag ser verkligen fram emot den. För fast vi inte alltid vinner och är bäst har vi kul när vi spelar, i alla fall jag. Vi spelar för varandra och stöttar upp varandra så vi som lag är så bra som vi kan vara. Det är därför jag spelar innebandy för att känna just såhär.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0