Drömmar

Drömmar får mig är tro på det omöjliga. Får mig att fantisera och hoppas på ett perfekt liv. Drömmarna kanske får mig att sträcka mig lite längre och vilja lite mer. Men drömmar kan även göra en förkrossad för inte alltid blir det som jag drömmer. Till och med sällan blir det som jag drömmer.
.
Mina förhoppningar är för höga och jag blir istället besviken. Egentligen det inte är dåligt det som blir verklighet men kanske ändå lite sämre än mina drömmar. Så drömmarna kanske får mig att vilja mer och kämpa längre men de ökar samtidigt mina förhoppningar på hur mitt liv ska formas. Jag blir lite mer petig.
.

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter bra ska försöka göra detsamma, puss.

2010-08-23 @ 22:11:35
URL: http://annnahoj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0