Vad är det för fel på mig?

Jag känner mig verkligen hängig och har haft magont sedan i måndags. Det är inte okej att jag känner mig riktigt trött och har ont i hela kroppen. Speciellt inte när alla andra runt om mig verkar må bättre än någonsin och det är även synd om dem runt om mig. Eftersom när jag är så här trött och hängig är alla och allt irriterande, så därför har jag kanske rutit och kommit med spydiga kommentarer fast jag inte menade dem. Så jag hoppas att det inte är någon som tagit illa upp eller tagit åt sig av det jag sagt för det vara mer min irritation som pratade inte jag.
.
Men vad är det för fel? Är jag på väg att bli sjuk eller är det mentalt. Det är i alla fall jobbigt eftersom jag inte orka med någonting alls och minska lilla motgång är som en 100 meter hög mur. I detta tillstånd som jag är i nu är jag både mentalt och fysiskt utmattad alltså blir allting så extremt jobbigt. Men efter en helg med vila och bara ren njutning av att inte behöva gå i skolan kanske det känns bättre. Det får jag i alla fall hoppas.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0