Rutin.

Rutin är något vi alla har mer eller mindre av. Jag kan väl säga att jag har mer av det, min vardag är ofta den samma och det är svårt att inte få det till samma eftersom mitt liv är fullproppat av grejer. Skolan tar upp mycket av min tid och den är ju den samma varje vecka och träning och plugg är även den samma så då blir det svårt att variera sig och inte få rutin. Så alltså är det helgerna som då bli min fristad från rutinen men den har en förmåga att bara försvinna. Helgen har också en förmåga att bli rutin och upplevas den samma. Men sen kommer dagar då något nytt och annorlunda inträffar och då förstår jag vilken rutin jag har på livet. Men jag uppskattar verkligen de dagar då jag får vara med om något nytt. Jag vill vara med om nya äventyr men då måste man byta miljö och umgänge och framför allt våga kasta sig ut.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0