Me love Walaa!

Jag måste bara få visa min uppskattning för alla underbara kommentarer jag har fått av Walaa en av mina trognaste läsare. Det är hon som får mig att vilja blogga ännu mer, henne engagemang i mina texter och hur även hon uppskattar mitt sätt att skriva. Henne kommentarer verkligen värmer och gör en lycklig och inte bara av antalet men även av innehållet. Att det inte bara är ett kort instämmande utan verkligen vad hon tycker och tänker. Och det är ju inte bara hennes genomtänkta kommentarer som gör en lycklig utan hela henne.
.
Så alltså vad jag ville med detta inlägg var att tacka henne för hon bara är för bra och att jag verkligen uppskattar varenda kommentar du ger mig.
.
Här kommer även ett citat från henne som fick mig att skratta högt. Walaa har kommenterat Dopp
.
HAHAH så bäst!
När man läser dina inlägg man bara oohh, den tjejen är verkligen smart.
Man läser detta inlägg o bara, hooost absolut inte! hahahah
galen du är! haha
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

Du vet säkert redan att jag tycker det är JÄTTE intressant att läsa dina inlägg. Du skriver om det vi alla tänker på, har någonstans i bakhuvudet men inte pratar om. Kanske vågar vi inte tala om det, kanske tänker vi inte på att tala om det. Men det känns bekvämt att läsa om det, och skönt att någon tar upp det. Helt enkelt kul när någon skriver om det och man känner igen sig själv i det! Så länge du fortsätter att skriva så fortsätter jag att kommentera! Så sluta inte skriva!



Jag uppskattar verkligen detta inlägg! Men vet liksom inte hur jag ska uttrycka det, men jag uppskattar det verkligen!



Walaa

2010-04-30 @ 20:36:35
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0