Jag =( & Du =)

När jag är på dåligt humör verkar det som om alla andra är jätte bra humör. Och det gör en bara bitter och ännu mer sur. Alla är så glada, skrattar och har kul, det får en bara att vilja kräkas. Visst får andra vara på bra humör när jag är sur. Hela världen kretsar ju inte runt mig. Men det verkar bara som alla är på toppen humör när jag är i min formsvacka. Jag tycker ibland att det är rätt skönt att vara nere, det tilllåter en till att vara tyst, tillbakadragen och själv men inte när andra på toppen humör. Då blir det antingen att dem är på mig hela tiden och vill då mig på bättre humör eller så väljer dem att jag ska vara ensam och inte jag själv. Jag säger inte att det först nämnda var fel, jag uppskattar det ofta. Men ibland vill jag vara själv. Sen får jag dåligt samvete över att jag är sur och deppig. Dem ska ju inte behöva lida för att jag är nere som sagt måste man inse att världen inte kretsar runt en själv. Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

fyfan de e exakt samma med yosh. varje gång alla e glada så e hon sur och tvärtom haha. Du får vara hur sur du vill, du är ju trots allt oftast glad. och alla vi har våra dåliga stunder

2010-04-15 @ 14:36:14
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0