Innebandykarriär över?

Jag är så sjukt arg eller kanske mera ledsen, jag vet inte men på bra humör är jag inte. Vad ska jag göra nu? Jag vill inte sitta hela nästa säsong på bänken men var ska jag ta vägen. Att någon annans beslut även fattar mina hatar verkligen jag. Varför bryr sig ingen om min innebandykarriär? Det är bara de bästa och de mest värdefulla som ni bryr er om. Jag kan lika gärna lägga av och det är bara jag som kommer lida.
.
Men jag har två alternativ, antingen att fortsätta med som det blir nu. Att jag är 5-6 back och måste hela tiden kämpa för min speltid. Tyvärr klarar jag inte av att sitta på bänken och kolla på och då kommer mitt andra alternativ helt enkelt att jag slutar. För byta förening känns inte som ett alternativ för jag har ingenstans att gå. Men ska jag verkligen ge upp något av de jag älskar mest. Så nu är min stora fråga vilket alternativ ska jag välja?
.
Jag kan ju säga så här att jag trivs inte som det kommer bli nästa säsong. Jag tränar innebandy för att jag älskar att spela innebandy, inte sitta på bänken. Visst, de säger det är bara en förkylning bort men jag vill inte vara någon ersättare. Det känns som jag inte kommer utvecklas eller gå framåt.
.
Men kan inte jag också få ha mina krav och få yttra min vilja? Det verkar inte riktigt så, jag är väl inte en värdefull spelare så nu får jag väl se hur det blir med min innebandykarriär. Kommer den någonsin bli på riktigt? Såklart hoppas jag på att fortsätta men det känns så långt ifrån bra för tillfället. Jag tror något inte jag platsar i ett lag som satsar allt för att vinna och på att vara bäst. Jag trivs bättre i ett lag där jag inte har samma press utan att det är jag själv som påverkar min utveckling.
.
Så jag är då allmänt förbannad på vår förening och på hur de har hanterat detta så dåligt. I alla fall för mig, det kanske är bra för någon annan. Men innan man har hört allas åsikt kan man inte ta ett bra beslut, det är ju ändå vi alla som ska spela inte bara de som fått sin vilja igenom. Eller jag kanske inte är förbannad jag är mer sårad och besviken. När försvann andan att det skulle vara kul att spela innebandy?
.
Som ni ser har jag mycket att säga om detta och egentligen massa mer men jag behövde bara ventilera lite så.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Din fransk hoooomieeee

Stanstad är alltid öppet =D =D

2010-04-19 @ 23:06:23
Postat av: Pappa

Du kan vara med i min klan och spela BF, vi äter popcorn och dricker Joltcola, Älskar dig

2010-04-20 @ 07:30:17
Postat av: jessica

svar: Tack, visst är det? Det är verkligen superfint!

Kramar

2010-04-20 @ 19:21:25
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Emma

Åh vad jobbigt :( Förstår hur du känner!

2010-04-25 @ 19:45:31
URL: http://Kirkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0