humör svängningar på hög nivå!

Jag är både glad och ledsen samtidigt. Jag har hundra olika känslor i mig på samma gång och varenda en är stark och påverkar mig starkt. Hur ska jag kunna bestämma mig om något om jag både tycker det ena och det andra, hur ska jag kunna vara 100% säker? Men på något konstigt viss är jag ofta väldigt bestämd så alltså måste någon känsla övervinna den andra. Humör svängningar är jobbigt, det kan få en att ändra humör totalt på en sekund. Från att vara super glad till att deppa ihop totalt. Och detta "lider" jag av. Visst, alla har vi toppar och dalar och jag är inte på något sätt mer speciell. Vi alla har våra egna problem och det är kanske bara vi själva som tycker de är problem men det kvittar.
.
Jag tycker mest synd om det som behöver umgås med mig när jag är som värst för då kan jag vara allt från jätte sur till jätte glad på några sekunder. Men jag hoppas att det inte är för störigt och att mina bra stunder väger upp de dåliga. Jag kommer nog alltid ha svängningar men det är en del av mig och gör mig till den jag är!
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0