Dom förlorade.

Igår spelade div2 sin sista kvalmatch om att vara kvar i 2:an. Dom förlorade och det betyder att vi har åkt ner i div3 och i den division vill jag inte spela. Inte så men jag vill inte åka längre ner, jag vill utvecklas och bli bättre och så tycker jag att vi måste spela i div2. Visst vi kommer ha ett div2 lag men vi alla kan ju inte spela där. Så alltså kommer vi antingen ha ett div2 lag och ett div3 lag eller bara ett div2 lag. Jag vill såklart spela i div2 men jag vill heller inte sitta på bänken om det bara kommer vara ett lag.
.
Jag spelar innebandy för jag tycker det är kul. Inte för att sitta på bänken och heja utan för att spela. Jag trivs så bra med de lagkamrater jag ju har, jag kan säga helt ärligt att jag aldrig trivts så bra i ett lag. Det är inte bara det att dem är underbara människor alla är även jätte bra inebandyspelare. Därför kan jag inte byta till en annan förening, jag kan inte sedan möta dom och hur ska jag kunna trivas så bra i ett annat lag?
.
Så jag kan väl säga att jag är lite förvirrad och osäker. Men jag får bara vänta och vad som händer och hoppas att det blir så som jag vill och att Tomas (tränare) har sett hur mycket jag har utvecklats under säsongen och hur mycket jag brinner för detta.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0