Besviken

Varje gång jag tittar på min mobil och ser att det inte finns något nytt sms blir jag besviken. Vad är det egentligen? Jag menar tror jag verkligen att det alltid finns någon som vill höra hur det är med mig eller säga något. Det är ju inte heller det att jag tittar några gånger om dagen, det är hela tiden. Jag får sluta vara så självupptagen och tro allt kretsar runt mig. Det som stör mig mest är att jag måste också kolla hela tiden fastän jag vet att inte finns något fint sms. Så jag får ta tag i mig själv och sluta tro att det ska finnas någon som alltid vill smsa med mig. Eller så får jag skaffa mig något tönt som vill smsa med mig hela tiden. Det enda jag kan göra åt saken är att göra något åt saken. Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

hahah så gulligt, skaffa någon tönt aww haha :D. lät översött!

Jahdå, bara för det så ska jag smsa mer! (är inte spec duktig på smsa, men i will trying hahah, kass på eng, host host)

2010-04-30 @ 18:02:09
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0