A big big hole!

Inget bloggande på ett tag och det beror helt på att jag varit i en liten alpstuga under en veckas tid där internet inte fanns. Jag har då varit i Canazei i Italien och för första gången i mitt lååånga liv åkt skidor. Inte för att skryta men jag är grym.. haha. Ni får kolla på min facebook om nu vill kolla in min skidåkning. Men det är inte men awesome skidåkning jag ska babbla om utan min håll, mitt håll från vardagen och rutinen.
.
Det är verkligen skönt att komma bort från min lilla värld jag har här hemma. Där allting är det samma och min vardag ser likadan ut ungefär varje dag. Så då är det skönt att åka till något helt nytt som är helt annorlunda jämfört med här hemma. Bara det att inte behöva tänka på något alls och bara ta livet som det är. Alltså njuta av livets enkelhet, för när livet är enkelt är det som bäst. När jag inte har en massa saker som måste planeras och saker att ta hand om. Nu när jag varit borta en vecka från allt runt om mig och förstått att det finns tid då jag inte behöver vara på topp utan bara vara mig själv och njuta av allt jag har. Så denna veckan har verkligen varit underbara och den har gett mig så mycket mer energi till resten av terminen som är klar och jag hoppas att det kan sträcka mina betyg. För i slutändan är det ändå det som kommer upp i mitt huvud, allt jag "måste" göra.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, verkar vara riktit sköönt ju. Om man är en facebook hatare vad gör man då? jag vill oxåå seeee :( buuu haha

2010-04-10 @ 12:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0