Plugg och snart träning!

  


Ja vad ska jag säga mitt liv är rätt enformigt. Jag går i skolan, pluggar och tränar. Det är hur mitt liv ser ut nu för tiden men när jag har fått in en bra studieteknik kankse jag har lite tid med annat också.

Men i går var jag på massage och känner mig riktigt avspänd och relaxt idag. Annars var det väl pluggande i går också.

Men jag har svårt att konsentrera mig om allt inte är som det ska och ligger på rätt plats och att det är tyst. Det är tre rätt så hårda krav på min familj och även på mig. Det finns för mycket annat som är roligare att göra än läxor så klart men det är bara att ta tag i sig själv.

Imorgon ska jag direkt efter skolan till kyrkan för att ta hand om mina och Emmas små flickor som denna terminen ska bli små prinsessor med alla attiraljer. Så i morgon ska jag vara på mitt prinsesses humör coh hinna med både det plugga och titta på match. Men det är bara till att planera så fixar sig allt.

Nu ska jag läsa lite i min bok "The boy in the striped pyjamas" av John Boyne. Måste bara säga att det är skit bra och verkligen värd att läsa. Läs den gärna på engelska, superintressant. 

Love, Matilda 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oh det ser ju ut som min kemibok! Eller.. alltså den jag hade i Kemi A.

2009-09-02 @ 16:59:45
URL: http://notwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0