Nobody puts Baby in the corner.

Igår när alla andra var på luftkastellet satt jag framför teven i kivik och tittade på Dirty Dancing. Jag hoppas att alla har haft det kul igår, jag hade det hur mysigt som helst. Jag har då inte sett Dirty Dancing innan så det var faktist lite kul att äntligen få se den. Synd att han hann dö innan jag upptäckte honom men vilken film. Kommer säkert se den fler gånger, skäms faktist lite för att jag inte sett den innan. Jag tyckte att den var riktigt bra, gillar  kär i the Badguy temat som finns i många av de filmer jag ser.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

såg också dirty dancing för första gången för typ några månader sen, alla tyckte att man var helt galen för att man inte sett den :p

ha en bra vecka!

kramar!

2009-09-20 @ 16:51:40
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0