Min andra halva!

Idag som jag har sagt innan skulle jag ju åka med Johanna till stan med tyvärr har Johanna blivit sjuk. Så vi får hitta på något någon annan dag! Krya på dig, vännen och hoppas vi ses snart.

Så istället ska jag åka med Helena, det kommer säkert bli sjukt kul tror jag. Jag har ju lite missions idag som jag måste ta tag i och sen var det ju längesedan jag shoppa så. Jag har hittat en hel del som jag ska checka in idag. Vad skulle jag gjort utan internet, hade varit handlingsförlamad. Men sån tur har jag ju alltid tillgång till det så det blir en del nätfönstershopping. Det är mitt nya ord det är att man bara tittar på alla klädbutikers hemsidor och kollar ut godingarna. Visste ni också att Gina Tricot har öppnat nätbutik, den är faktist riktigt bra!

Men nu ska jag fånga upp det sista jag ska ha med mig och sen drar jag till bussen.

Ha en bra dag.

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0