Kivik!

Nu drar jag iväg till kivik och kommer spendera hela helgen där. Ska bli riktigt skönt att komma dit och bara ta det lugnt och så. Men har faktist några missions hunder helgen.

- Läsa ut min bok
- Göra rättskunskapläxa
- Skriva några om till min svenskredovisning
- Äta en glass
- Lyssna på musik
- Slappa
- Börja på mitt X-projekt

Så lite ska jag nog göra i helgen men jag ska nug hinna ta det lugt med. Alltid lika skönt att ha helg speciellt när man är i Kivik. Fick även brev från Erica idag med packningslista till Qubenlägert. Om man går efter listan kommer det nog bli riktigt kul, längtar verkligen!

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: louise

lägret ska bli kul :D

2009-09-19 @ 11:57:57
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Carolina

Jag gillade idén om du jag o marco i en kanot. vi paddlar och han har högläsning.

Men det blir nog bra ändå!

2009-09-19 @ 13:30:25
URL: http://notwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0