Jag måste få skryta.

Igår fick vi reda på vårt kemiprov vi hade för två onsdagar sen. Alla var såklart jätte spända och vill ha reda på sitt resultat. Vi gick i tur och ordning som vi satt och jag var ju klart en av de sista men till slut fick jag reda på mitt reslutat. Jag var väldigt spänd för det var många som hade fått bra och så. Men jag blev hur nöjd som helst när jag fick reda på att jag fick 48 utav 50. Det kanske ni också kan förstå att man blir. Men var verkligen tvungen att skrytta för jag är så sjukt nöjd med man själv.

Love, Matilda


Kommentarer
Postat av: jessica

åh alltid kul med bra resultat!

svar: det var sjukt gott ;)

2009-09-29 @ 19:13:14
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0