Händelserikt var det här!

Har varit rätt upptagen de sista dagarna så det har blivit lite dålig uppdatering men här kommer en snabb genomgång av vad som är värt att veta.

I torsdags övningkörde jag för första gången det var sjukt kul, bara längtar tills jag får köra bil!

I lördags spelade jag min första match för säsongen. Om det är så här resten av säsongen så vill jag spela så mycket det går. Riktigt kul men gemenskap och lagkänsla. Även det att vi kändes som ett lag och inte två. Jag säger bara gud vad kul det är att spela innebandy när det är så här!

På kvällen fortsatte det med match men nu på teven det var ju Sverige- Ungern. Men Zlatans mål i sista sekunden är väl bara helt sjukt. Jag var i chock en hel minut efter åt. Jag säger bara ju mer man tränar ju mer tur får man!

Idag blir det Entre nu med mamma och pappa sen en runda till Ilva för mamma ska köpa en matta. Plugg är det sen som gäller har en hel det att göra. 

- Fysik
- Kemi
- Engelska "the boy in the striped pjyamas" av John Boyne.
- Svenska "en gyllende bur" av Carmen Bin Ladin  
- Matte
- Rättskunskap

Detta är vad jag ska göra idag. Men ikväll blir det mys med Quben alltid lika kul att gå dit!

Love Matilda


Kommentarer
Postat av: jessica

oj, fullt schema ;)

ha det bra!

2009-09-06 @ 18:18:29
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0