Glass i stora lass!

Riktigt soft dag i skolan, den börja med dubbel timme fysik men det är ju kul så det vara bara skönt. Sen var det powerwalk till Malmö IP för att ha jympa men Pelle, vår jympalärare, var hemma för sjukt barn så vi hade vikarie som var helt virrig i huvudet. Efter denna tio minuters jympa hade vi en och två och en halv timmes rast så efter sölande i omklädningsrummet bestämde jag och Vicky oss för att gå en liten runda på Trianglen för att fördriva lite tid. Sen kom glassen vi gick in på Tasty house för att shattra lite med två tjejer från klassen så vi glassen. Vi kunde inte neka glass denna fredag så det blev tre god kulor. Strawberry cheesecake, vanilla choclat cookie och lemon. Mums vad det var gott jag och Viky njöt verkligen i blåsten. Efter lunch drog vi dit Helena för att även hon skulle få lite fredags mums.


Min mumsiga glass!




Love Matilda


Kommentarer
Postat av: kulle

har läst färdigt boken nu!! den var jättebra!!!!!!

2009-09-04 @ 20:53:05
Postat av: hanna

jag vill åsså ha glass!!

Postat av: Pappa

Och vem bjuder mig då!

2009-09-05 @ 09:43:34
Postat av: jessica

åh vad gott med glass:D

svar: haha, tack för "hjälpen" ;)

2009-09-05 @ 22:52:10
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0