Egentiligen inget att säga!

Hade tänkt att blogga här lite mellan skola och plugg. Men kan inte säga att jag har något jätte intressant att säga. Men jag tror jag kör lite kort om vad som hänt i går och idag

Igår åkte jag, mamma och pappa till Entre som sagt vi alla hittade något fint, jag hitta två vita blusar en men svart broderi som ni kan se på min bliddagbok om ni har och en hel vit men ränder. Den är svår att förklara men ni kommer säkert att se den någon gång så. Sen när jag kom hem pluggade jag lite mindre än vad jag skulle gjort kanske men istället gjorde jag nougat och citron cupcakes, som blev skit goda. Sen bar det av till Quben och där spelade vi På Spåret, det var riktigt roligt såklart vann mitt lag. Hallå, jag var med både Koronen och Lövblad och även Jesper är ju ett sådant snille. Men vi hade verkligen feeling med torra inplastade mackor och allt. Som sagt riktigt kul

Idag har jag haft en massa kemi och fysik i skolan och även en liten klick franska. Efter skolan gick jag och Helena till Stadium där hon testa skor och jag plugga. När hon hade bestämt sig, det blev ett par addidas med mycket rött, gulr och blått, gick vi till bussen. På bussen pluggade jag ännu mer och nu sitter jag här och har precis avnjuttit en cupcake. Mums,  vad gott.  Så nu är det bara att sätta fart med pluggande så jag blir klar innan det är en ny dag. Ska ocså klämma in CSI NY mitt i allt detta.

Love Matilda

Kommentarer
Postat av: Carolina

Yeah! Go us!

2009-09-08 @ 14:28:51
URL: http://notwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0