Attackerad.

Vaknade med att jag knappt kunde prata eller tänka. Jag är attackerad av förkylning, så jag har då varit hemma från skolan idag och verkligen inte gjort ett skit. Ja, man ska ju inte göra något när man är sjuk så jag gör ju alldeles rätt. Det känns bara slöseri med tid att ligga här hemma inte göra speciellt mycket. Men lite läxor får jag nog göra ändå. Det blir ju ingen träning ikväll för mig så jag har ju gått om tid att göra läxor. Gud vilken tur för mig, men det är ju nog rätt bra att jag har extra tid nu för min hjärna får rätt segt.

Så nu är det "En gyllende bur" som jag kommer ha mina ögon på några timmar nu, sen blir det franska och rättskunskap och kankse lite matte på slutet för att krydda upp det lite!

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Carolina

Yeh, spice it up with some matte A! ;)

Själv har jag magkatarr! HEJA!

2009-09-10 @ 18:07:08
URL: http://notwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0