16 kilogram!

Nu har jag då packat att jag ska ha med mig i morgon. Det blev en hel del jag skulle ha med mig. Men eftersom jag gjort enligt Ericas lista borde allt vara med. Jag kan säga att jag verkligen inte trodde jag skulle ha med mig så mycket men det blev det. Så det var bara fram med hockytrunken.  Men det är ju bättre att ha för mycket med sig än för lite. Men det kan ju verkligen inte vara så att jag packat för lite när min väska väger 16 KG! Den är helt sjukt tung, fattar inte hur den kunde bli så tung.

Allt detta ska ner i en väska.



Sådan tur gick allt iallafall plats i en väska men den väger ju desto mer.


Love Matilda


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är de där dubbla uppsättningarna av allt som tar plats. Och stövlar tar plats.

Min väska är enorm. Inte helt full dock, men nästan.

Men jag är pepp!

2009-09-24 @ 19:50:53
URL: http://notwhatever.blogg.se/
Postat av: kulle

vad är det jag ser, GODIS????? vad hände med din "sunda period"?

2009-09-24 @ 20:45:12
Postat av: Evelina

du har de bra du som hellre kan ta med dig för mycket än för lite. För mig är det tvärt om! Vi ska ha med oss så lite som möjligt till revinge :O fatta vad svårt det är att packa då, känns verkligen som att man har glömt MYCKET MER än hälften :O :P <3

2009-09-29 @ 01:55:56
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0