Tomt!

Alltså det är verkligen tomt i mitt huvud just nu och har egentligen inte alls lust att knappa på tangenterna men gör det för er skull. Tänkte jag skulle poängtera lite saker som jag tycker är värt att nämna!
- Innebandyn är bara så sjukt kul, just nu. Jag ska spela SM-DJ18 på lördag, det är gruppspelet.
Vi ska möta:
Palmstaden
Malmö FBC
Höllviken
- Vänner, alltså ni. Måste bara säga att utan er hade jag inte klarat något, ni gör allt möjligt. Älskar er!
- Min nya mobil, Todd, som jag är super nöjd med.
- Det är väldigt skönt men höstlov, fast att jag är rastlös hela tiden.
- Mamma och Pappa, skönt att ha dem vid min sida.
- Nybäddad säng är något av det bästa som finns!
love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Walaa

:) sköna punkter ju hahah.



Fått ny lur? fan vad kul!

2009-10-27 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0