The answer.

Här kommer svaren på de frågor ni har ställt  i inlägget Våga fråga.

Vad är dina planer efter studenten?
Förhoppnings vis ska jag ut och resa men då måste jag väl först jobba lite. Sen ska jag ju såklart fortsätta plugga men jag får ha en lite paus.

Favorit tv-serie?
Greys anatomy of course.

Favorit veckodag?
Måste nog säga onsdag fast det är min stressigaste dag. men det är även den dagen då jag får göra allt jag tycker är kul.

Hur lång är du?

Jag är 178cm lång.

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kr?

Jag skulle såklart skänka pengar till någon välgörenhet och sen skulle jag resa för resten, kanske spara lite.

Vilket är ditt drömjobb?

ehm.. Den var svår, måste nog säga att jag inte har något.

Tycker du att du är en bra förebild för andra?
Oftast tycker jag det men såklart gör jag också saker jag ångra och tycker andra inte borde göra men annars.

Vem är din förebild?

jag måste nog säga min mamma och pappa för det är sant. Om jag hade fått ett lika bra liv som dem hade jag varit lycklig. Även tycker jag de alltid fattar rätt beslut och har bra åsikter om det mesta så.

Vad ska dina barn heta?
Jag har alltid tyckt att Henrietta och Teddy till flickor men det finns ju hundra andra fina namn så vet inte. Om det skulle bli en kille hade det nog blivit svårare, men Jesper gillar jag starkt men även Kasper och Teodor.

Beskriv dig själv i några meningar.
Jag försöker vara jämnställd, fördomsfri och omtänksam, och jag hoppas det syns i mig som människa. Jag tycker jag själv är rätt mesig och nördig men jag tror jag ändå är en människa som tar mycket plast om jag känner mig säker.

Är du kär?
Nej.

Har du pojkvän?

Nej, och jag kan säga att jag inte har något emot det.

Vill du gifta dig?
Om jag hittar den rätta vill jag det.

Vilket är ditt värsta skolämne?

Tror inte jag har något.

Bröd eller knäckebröd?
Får nog säga bröd men bara om det är nybakat.

Gurka eller tomat?
Självklart gurka!

Tv eller film?
Film, finns ju inget mysigare.

Mysig hemmakväll eller fest?

Det beror på men föredrar nog hemmakväll.

Britney eller Madonna?

Tycker Brittan är rätt cool.

Spanine eller Grekland?
Har tyvärr aldrig varit i Spanien så jag får välja Grekland.

Usa eller England?

England, brittska är så mycket snyggare än amrikanska.

Skidsemster eller solsemester?
Solsemster för jag aldrig varit på skidsemester men vill verkligen testa. så om någon vill dra med mig ut i backen är jag på.

Svart eller brunt?

Beror helt på vad det gäller men väljer svart.

Gult eller rött?

Såklart rött!

Guld eller silver?

Silver.

Skola eller jobb?

Skola, vill lära mig allt i världen.

Vad gör du helst en Lördag?
Umgås med mina vänner och hitta på något spännade.

Vad ska du göra på höstlovet?

Har inget planerat men ska försöka ta det lugnt.

Är du helsvensk?

Ja, det är jag.

Vilka länder har du varit i?
Inte så många jag skulle velat men Grekland, Italien, Danmark, Kroatsien och Sverige längre perioder.

Vart vill du åka?

Minst till ett land i varje världsdel.

Det var alla för nu!

Love, Matilda




Kommentarer
Postat av: Walaa :D

Hahaha, kuliga svar jö XD



2009-10-15 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0