Socialt inkompetent

Jag är helt bort, jag borde inte få vistas bland människor, borde inte få ha någon kontakt men världen runt om kring mig. Jag är helt socialt inkompetent när det gäller allt som har med människor att göra, speciellt när det gäller killar. Varför kan jag inte vara "normal"? (hatar igentligen ordet normal, men kunde inte hitta något bättre) Jag förstår inte några sorts signaler eller pikar som alla skickar ut.

NÅGON SOM KAN GE MIG NÅGRA LEKTIONER I ATT VARA SOCIAL?

love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den mest social kompetenta 16 åringen jag känner! Puss mamma

2009-10-14 @ 21:13:43
Postat av: Carolina

Nej men vi kan bilda klubb och vara dåliga tillsammans ;)

2009-10-14 @ 21:17:53
URL: http://notwhatever.blogg.se/
Postat av: jessica

jag är också socialt inkompetent :P

hahah, du är inte ensam!

svar: de går till under knäet, och är sååå sköna!

kramar!

2009-10-15 @ 18:58:36
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Walaa :D

Va va va va va, du är fan skiiiiiiit social jöö XD

Och en typisk Matilda haha x'D Elr nåt

2009-10-15 @ 21:07:20
Postat av: Aska

Matilda du är social va jag vet (A)

2009-12-27 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0